Bana göre güzek bir bronzer kullanmanızı tavsiye ederim.Biraz cep yaksada güzel bir bitişi vardır.Benim cildime her bronzer olmasada bu güzel gidiyor.Özellikle beyaz tenlilere harika olur diye düşünüyorum.Daha yeni blog yazmaya başlıyorum size ürünlerimi tanıtmaya heves duyuyorum.Fiyatlarını ve benim öz düşüncelerimi vermeye devam edeceğim.SEVGİLERLE...